Uncategorized

Bedrijfsfotografie: heb jij er als bedrijf wel eens gebruik van gemaakt?

Heb jij binnenkort een bedrijfsfeest op de planning staan? Heb je dan al eens gedacht aan bedrijfsfotografie. Zo zorg je er namelijk voor dat alle momenten worden vastgelegd, niet alleen leuk voor de herinneringen binnen het bedrijf maar ook handig om te gebruiken voor social media of voor de website om zo een impressie te geven van het bedrijf.

Mogelijkheden van bedrijfsfotografie

Binnen de tak van bedrijfsfotografie zijn er verschillende mogelijkheden. Zo kan het dat je op zoek bent naar portretfoto’s voor bijvoorbeeld de website of LinkedIn, of naar bedrijfsfoto’s van het bedrijfspand zodat klanten kunnen zien waar jullie je als bedrijf bevinden en waar de werkzaamheden worden uitgevoerd. Bedrijfsfotografie kan daarnaast worden ingezet voor bedrijfsevenementen, denk hierbij bijvoorbeeld aan een 10 jarig bestaan of jaarlijks evenement. Deze beelden kunnen vervolgens worden gebruikt ter promotie op verschillende kanalen om meer bekendheid te genereren en inzicht in het bedrijf. Al met al draagt bedrijfsfotografie bij aan de professionele indruk aan zowel huidige als toekomstige klanten door middel van krachtige beelden.

Bedrijfsfotografie ook leuk voor het personeel

Ook voor personeel is bedrijfsfotografie een leuke toevoeging, zowel voor bestaande als toekomstige werknemers. Zo kunnen er bedrijfsfoto’s worden gemaakt van het personeel die kunnen worden gebruikt op het intranet of LinkedIn. Daarnaast is het ook een uitkomst bij het werven van nieuwe personeel. De beelden en foto’s kunnen worden gebruikt als instrument voor toekomstige werknemers om te laten zien waar jullie als bedrijf voor staan. Beelden zeggen immers meer dan duizend woorden.